همشهری آنلاین: دیدار دو تیم ثامن‌الحجج سبزوار و مس کرمان به دلیل جنجال پیش آمده، نیمه تمام ماند.

handball

به گزارش روابط عمومی فدارسیون هندبال، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور بازی تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و صنعت مس کرمان در حالی که با نتیجه 16 بر 10 به سود تیم میزبان در حال انجام بود، به دلیل مشکلات به وجود آمده نیمه تمام ماند و تیم کرمانی حاضر به ادامه بازی نشد، و با وجود گزارش نماینده فدراسیون در محل سالن، مبنی بر وجود شرایط ادامه مسابقه، بازی با همان نتیجه نیمه تمام ماند و مشخص شدن شرایط این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون موکول شد.

در سایر بازی‌ها صدرنشین جدول، فولاد مبارکه اصفهان موفق شد دومین برد قاطع خود را هم این بار در ارومیه تجربه کند و میزبان خود شهرداری این شهر را با حساب 33 بر 13 از پیش روبردارد. هپکوی اراک هم با حساب 27 بر 22 ستاره کویر کرمان را مغلوب خود کرد. همچنین تیم ثامن‌الحجج مشهد با مربیگری علیرضا حبیبی موفق شد دیدار خود مقابل شهرداری قزوین را با حساب 30 بر 14به سود خود به اتمام برساند. و در آخرین دیدار این هفته نیروی زمینی تهران مقابل شهرداری تبریز با حساب 24 بر 34 مغلوب شد.

هفته نخست لیگ هم در اصفهان تیم فولاد مبارکه با نتیجه 34 بر 13 تیم تازه وارد شهرداری قزوین را مغلوب خود ساخت، تیم ثامن‌الحجج مشهد 38 بر 31 موفق به شکست تنها نماینده تهران در لیگ برتر، نیروی زمینی شد، و صنعت مس کرمان با نتیجه 23 بر 22 بر تیم هپکوی اراک فائق آمد.

و در دو دیدار آخر هفته اول، شهرداری زرند کرمان با حساب 26 به 20 بر شهرداری ارومیه غلبه کرد و ثامن الحجج سبزوار، نایب قهرمان فصل گذشته موفق شد شهرداری تبریز را با نتیجه 33 به 29 شکست دهد.

کد خبر 187798
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز